EVENTREND CLUB
AJÁNLATKÉRÉS

Szállodai vendéglátás „albérletben”

A szállodai vendéglátás kiszervezésének tapasztalatait és előnyeit külön témában, előadás és kerekasztal-beszélgetés keretében dolgozták fel az MSZÉSZ közgyűlésének szemináriumi napján Tapolcán.

Outsourcing - Szállodai vendéglátás

Nagy Gábor, az Eventrend Holding Kft. tulajdonosa hangsúlyozta: a „megoldjuk vagy kiszervezzük” kérdésére minden üzemeltetőnek a saját válaszát kell megtalálnia. Az viszont biztos, hogy a jó partnerek szinergikus előnyökhöz juttathatják egymást, hiszen a szálloda a saját tevékenységére fókuszálhat, és közben a vendéglátás is jobban működik. „Ami nem kulcskompetenciánk, azt a többleteredményért odaadjuk annak a kezébe, akinek ez az erőssége” – fogalmazta meg a jó kiszervezés lényegét a szakember.

 

Az outsoursingot a megváltozott környezet is indokolja, hiszen a megerősödő éttermi kínálat miatt erősebb versenyhelyzetben kell helytállniuk a szállodáknak. A további érvek között szerepelhet a specialista szakmai és menedzsment tudásának és tapasztalatának megszerzése, valamint az a marketingkommunikációs többlet is, amit az érdekelt és motivált partner nyújt.

 

 

Nem utolsó szempont a munkaügyi nehézségek, a pénzügyi kockázat és a kiadások csökkenése sem. Az előnyök mellett az üzemeltetés átvétele során felmerülő problémákról is szó esett, hiszen a szállodai szobához kapcsolt rendezvényértékesítés, a reggeli minősége, az eltérő minőségtudat számos probléma forrása lehet.

 

A kerekasztal-beszélgetésen részt vevő szállodák és F&B üzemeltető partnereik hangsúlyozták: a felek közötti szerződésben az összes kritikus pontot rögzíteni kell, a legapróbb részletekig szabályozva az együttműködést, belefoglalva azt is, kire tartoznak a beruházások, mi az engedélyezés folyamata, és hogyan történik az elszámolás. Ugyanakkor az is igaz, hogy a mindenre kiterjedő szerződéssel is csak a működési problémák 60-70 százalékát lehet kiküszöbölni, a többi az együttműködésen, az emberi tényezőkön múlik.

 

2015. november 18.

 

 


Forrás: http://turizmus.com/fokusz/szallodai-vendeglatas-alberletben-1132564

Megvalósuló elképzelések

"Hisszük, hogy a 21. század vendéglátása már többről szól, mint enni és inni adni vendégeinknek. Programokkal, hangulatokkal és törődéssel kell fűszereznünk vendégeink életének eseményeit. Teljessé kell varázsolnunk az étkezés és az együtt töltött idő élményét! Gazdagítanunk kell vendégeink mindennapjait és megadni számukra mindazt, amit az élet szépségeiből megadhatunk."

Nagy Gábor

Eventrend - Megvalósuló elképzelések






New York Café TripAdvisor