EVENTREND CLUB
AJÁNLATKÉRÉS
| Szerző: Eventrend Központ

Ködöböcz Csilla

Csilla 1998-ban csatlakozott a cégcsoporthoz, a Gálában először rendezvényszervezőként dolgozott, majd 1999-től értékesítési vezető, 2001-től ügyfélkapcsolati vezető pozícióban. 2008-tól vette át a cég ügyvezetését. 2012-ben az újabb kihívás részére a Petneházy Klub F&B szolgáltatásainak, illetve Budapest első libaéttermének, a Dunyhának beindítása volt. Csilla az Eventrend Holding társtulajdonos partnere a Petneházy Étterem Kft.-ben, illetve a Gála Eseményszervező Kft.-ben.

Ködöböcz Csilla - rendezvényszervezés

Karrierút


1998-tól a Gálánál dolgozom. Kezdetben még a Gála Party Service rendezvényszervezőjeként indultam, majd értékesítési és ügyfélkapcsolati vezetőjeként léptem előre. Végül 10 évvel később, 2008-ban a Gála csoport nevet váltott és azóta Gála Eseményszervező Kft. ügyvezető igazgatójaként dolgozom én is. 2012-ben kerültek a Gála csoporthoz a Petneházy Club Hotel rendezvényhelyszínei és a Dunyha Étterem, így a Petneházy Étterem Kft. ügyvezetői feladatait is ellátom.
Munkám mellett a Gálánál a kezdetektől támogatták a tulajdonosok szakmai fejlődésemet. Az induláskor a Vatel rendezvényszervező iskolában kezdtem, majd 2005-ben a Budapesti Gazdasági Főiskola értékesítési és kereskedelmi szaktanfolyamain cégvezetés és értékesítés tárgyakban képeztem tovább magam.
 

Személyes misszió


Hiszem, hogy vezetőnek lenni nem más, mikor elszakíthatatlan bizalom fűz össze azokkal, akik iránt felelősséggel tartozom. Akik, kérdőjel nélkül követnek, mert látják, tudod merre mész; vezetőként nem azért nézel hátra, hogy a „dicsőséges” múltadból meríts erőt, hanem mert vigyázó tekinteted van a csapatodra, hogy le ne maradjon senki.

 

Amire büszke vagyok


Büszke vagyok kiváló szervezési és koordinációs készségemre, munkatársaim eredményes motiválására, továbbá a felmerülő konfliktushelyzetek profi kezelésére és a stratégiai problémamegoldásra.
Büszke vagyok a cégcsoport, de azon belül is kifejezetten a Gála csoport érdekeinek következetes érvényesítésére és a kitűzött célok elkötelezett megvalósítására, amit munkatársaimtól is elvárok és lojalitásukból fakadóan magától értetődően meg is kapok.
 


Megvalósuló elképzelések

"Hisszük, hogy a 21. század vendéglátása már többről szól, mint enni és inni adni vendégeinknek. Programokkal, hangulatokkal és törődéssel kell fűszereznünk vendégeink életének eseményeit. Teljessé kell varázsolnunk az étkezés és az együtt töltött idő élményét! Gazdagítanunk kell vendégeink mindennapjait és megadni számukra mindazt, amit az élet szépségeiből megadhatunk."

Nagy Gábor

Eventrend - Megvalósuló elképzelések






New York Café TripAdvisor