EVENTREND CLUB
AJÁNLATKÉRÉS

Az Eventrend sikersztori - Rendezvényszervezés, étteremüzemeltetés 5 csillagos színvonalon

Főiskolás próbálkozásból 8 milliárd forintos éves forgalommal bíró holding. Persze lehet azt mondani, hogy Kőrössy Zoltán, Váli Péter, Nagy Gábor és Novák László jókor volt jó időben, és a szerencse is melléjük szegődött, amikor összeálltak és megalapították első vállalkozásukat, de lássuk be: egy ilyen sikertörténethez kevés a szerencse. Hogy mégis mitől lett piacvezető vállalkozás idehaza az Eventrend Holding, azt a cégcsoport két tulajdonosa és egyben jelenlegi vezetője, Kőrössy Zoltán és Nagy Gábor foglalja össze.

 

 

Az Eventrend Holding sikersztorija

A rendezvényszervezés volt az első lépés

1992-ben 20 évesek voltunk. Laci édesanyja volt az EDDA sajtósa. Úgy adódott, hogy nagyon gyorsan, szinte tűzoltó sebességgel meg kellett szervezni egy sajtótájékoztatót, mert a felkért vendéglátós lemondta. Miután megbeszéltük, hogy kipróbáljuk magunkat, neki is láttunk a szervezésnek és egész sikeres lett. Láttunk benne lehetőséget és mivel másodéves főiskolásként még egyikünk sem volt elkötelezve sehová, ráadásul vitt minket a kíváncsiság, a bizonyítási vágy, úgy döntöttünk, hogy összehozunk egy vállalkozást. Fejenként 25 e Ft-ot fektettünk be.  A Malibu Party Service néven indultunk. Az egyetlen célunk az volt a céggel, hogy hosszútávon munkahelyet adjon nekünk, tulajdonosoknak.

 

 

 

 

 

 

“Az Eventrend jelenleg több mint 20 vendéglátóipari egységet, 9 budapesti rendezvényhelyszínt (köztük a Groupama Arénát, a Papp László Budapest sportarénát, a Müpát és az Új színházat) üzemeltet, 3 szálloda (Boscolo Budapest, Boscolo Prague, Petneházy Club Hotel) komplett F&B tevékenységét látja el, 6 rendezvényszervező cég, internetes vállalkozások és egyéb érdekeltségeik mellett.”

 

Ahol már nagyban ment a rendezvényszervezés: megszületetett a Gála catering cég

Egy évvel később újabb szintre léptünk, új nevet adtunk a cégnek, ekkor indult a Gála Party Service, amely mind a mai napig működik. Az első években a bepakolástól a felszolgáláson át a rendezvényt követő mosogatásig mindent mi magunk csináltunk. Az első 5 évben az összes bevételt visszaforgattuk, így tudtunk gyarapodni, és így lett a Gála Party Service néven futó vállalat a ’90-es évek végére Magyarország vezető catering cége, évi 6-700 rendezvénnyel.

 

Partnereink a kezdetektől azt kapták, amit elterveztek

Fiatal vállalkozók voltunk, de azt már akkor tudtuk, hogy egyértelművé kell tenni, mit ígérünk az ügyfeleinknek. Rájöttünk, hogy mi valójában azt szeretnénk, ha a partnereink elérnék törekvéseiket és mi ebben segítséget nyújtanánk nekik. Akkor ezt úgy fogalmaztuk meg, hogy „Gála – Megvalósuló elképzelések”. Egészen sokáig használtuk ezt a szlogent, és azt hiszem, önbeteljesítő jóslat volt: az eddigi munkásságunkban megvalósultak ügyfeleink és a mi elképzeléseink is.  

 

Rendezvényszervezésből átalakultunk üzemeltető vállalkozássá

Olyan 10 évesek lehettünk, amikor középvállalattá váltunk. Mivel több cégünk is működött már párhuzamosan, cégcsoporttá alakultunk, akkor már Eventrend néven. Időközben a tulajdonosok száma háromra változott, de Novák Lászlóval jelenleg is vannak közös projektjeink. Amúgy a mi hozzáállásunk is változott: eddig mi vittünk mindent, de ettől kezdve elkezdtük átadni a vezetői szerepeket a legmegbízhatóbb kollégáinknak, de volt, hogy külsős vezetőknek. Mi pedig rendezvényszervezőből lassan üzemeltetőkké váltunk.

 

 

Mindig is büszkék voltunk arra, hogy profik dolgoznak nálunk

Sokszor szembesültünk azzal, hogy gyakorlatilag kineveltük a saját konkurenciánkat. Többen is kiléptek tőlünk, akik később megalapították saját vállalkozásukat. Tehát a legnagyobb feladat az volt, hogy fenn tudjuk tartani a munkatársak lojalitását, elégedettségét.

 

Egyedülálló szakemberképzés és motivációs rendszer az Eventrendnél

Ezért hoztunk létre egy unikális vállalatépítési és motivációs modellt, amit mi röviden partneri rendszernek hívunk. A már bevált szisztéma szerint a jól fejlődő, és a gondjaikra bízott egységet hatékonyan vezető kollégák előbb a leányvállalat ügyvezetőjévé, majd társtulajdonossá válhatnak egyes projektekben. Mára 17 egykori dolgozó vált cégtárssá, de bárki előtt nyitva az út, hogy alkalmazottból társtulajdonossá váljon. Arra, hogy jól működik a rendszer, a legjobb bizonyíték, hogy a 40 topvezetői pozícióban az elmúlt 10 évben egyáltalán nem volt változás.

 

Alkalmazottakból tulajdonosok: ez az Eventrend Holding titka

A partneri viszonynak a cég terjeszkedésében is nagy szerep jut, hiszen a munkatársból tulajdonossá előlépett vezetők a látókörükbe kerülő projekteket szívesen valósítják meg a saját mini holdingjuk keretein belül, jelentősen csökkentve ezzel saját kockázatukat és egyben növelve a saját tulajdonuk értékét.

 

A tulajdonosok a beruházásokra és a belső képzésre koncentrálhatnak

Mivel a döntéshozatal, a középtávú és napi operatív irányítás lokális szinten zajlik, a tulajdonosok kezében a beruházások levezénylése, a stratégiai irányok kijelölése és a hosszú távú koncepció kidolgozása marad. Ezen kívül saját képzéssel segítjük a dolgozóinkat. Ezen keresztül adunk lehetőséget mindazon kompetenciák elsajátítására, amelyek nélkülözhetetlenek egy cég vagy cégcsoport vezetéséhez. Ezt a belső képzési rendszert neveztük el Tehetségakadémiának.

 

Tehetségakadémia: vezetőképzés a karrier szolgálatában

A 20 év alatt összegyűlt vállalatvezetési és menedzsmenttudást próbáljuk átadni, a jelek szerint sikeresen. Bevezettük az önismereten alapuló, személyre szabott vezetői készségfejlesztést, a tudatos vezetői szerepre felkészítést. Új és korszerű vezetési módszereket, technikákat tanítunk és gyakoroltatunk be tréningek, workshopok, coachingok során. A képzésben részt vevő kollégáinkat felkészítjük az ügyvezetői szerepre, vállalkozások indítására és sikeres működtetésére.

 

„A Tehetségakadémia esélyt ad a cégen belüli előrejutásra. Azon kollégáinkat, akiket már jól ismertünk és láttuk bennük a lehetőséget, külön felkértük a képzés elvégzésére. Az elsődleges cél azok megszólítása volt, akik legalább 3 éve dolgoznak a cégcsoportnál (juniorok), középvezetői vagy kulcspozíciót töltenek be. A Tehetségakadémia elvégzése nem jelent számukra anyagi megterhelést, a képzés költségeit az egyes cégvezetők állják a cégek költségvetéséből.”

 

A szakmai képzések mellett teljes körű ügyvezetőképzést indítottunk

Emellett nem mehettünk el az olyan teljes körű ismeretek átadása mellett sem, amelyet egy ügyvezetőnek ismernie kell: például a szakmai alaptevékenységek, tervezés-gazdálkodás, marketing, jog, munkajog és HR területeken. Az első körben 7 kollégát választottunk ki a képzésre, ennek elvégeztével 2 résztvevő a programot követő két hónapon belül ügyvezető-helyettesi megbízást kapott. További 2 fő az egyik miniholdingban kapott kiemelt területen igazgatói kinevezést. Ma már 20 másik kollégánk tanul a Tehetségakadémián.

 

Szállodák, éttermek, rendezvényhelyszínek: az Eventrend ma

Az Eventrend jelenleg több mint 20 vendéglátóipari egységet, 9 budapesti rendezvényhelyszínt (köztük a Groupama Arénát, a Papp László Budapest Sportarénát, a Müpát és az Új színházat) üzemeltet, 3 szálloda (Boscolo Budapest, Boscolo Prague, Petneházy Club Hotel) komplett F&B tevékenységét látja el, 6 rendezvényszervező cég, internetes vállalkozások és egyéb érdekeltségeik mellett. Jelenleg az Egyesült Államokbeli Kalifornia felé terjeszkedünk.

 

 


Megvalósuló elképzelések

"Hisszük, hogy a 21. század vendéglátása már többről szól, mint enni és inni adni vendégeinknek. Programokkal, hangulatokkal és törődéssel kell fűszereznünk vendégeink életének eseményeit. Teljessé kell varázsolnunk az étkezés és az együtt töltött idő élményét! Gazdagítanunk kell vendégeink mindennapjait és megadni számukra mindazt, amit az élet szépségeiből megadhatunk."

Nagy Gábor

Eventrend - Megvalósuló elképzelések






New York Café TripAdvisor